6/5/4

Varemerkekonsept og visuell identitet

 

6/5/4 er en surfe- og livsstilsbutikk midt på Södermalm i Stockholm. I forbindelse med lanseringen av sin egen kleskolleksjon trengte de hjelp med å definiere sin story og varemerkeposisjon, men også med å utvikle en ny visuell identitet.

654_fanny_schultz_singlefin.png
 
654_businesscard.png
 

Varemerkekonseptet vi utviklet, The Tropical Nordic State of Mind, handler om å inspirere folk til å nyte både det byen og naturen har å tilby. Og å kombinere disse verdenene.

Basert på den strategiske plattformen utviklet vi den nye varemerkeidentiteten og konseptet for kleskolleksjonen, inkludert logoer, skrifttyper, farger, illustrasjoner og deres visuelle anvendelse på klær, surfebrett, emballasje, skilt og mer.

 
654_brand_car_mini_cooper_roi.jpeg
 
654_logoanimation_endplate.gif
654_store.jpeg
654_logoanimation_white_black.gif
654_gustav_wiking.jpeg
654_expedition_alaska.jpg

Liker du det du ser?
Ta kontakt.