Om Roi Division


Vår filosofi: Hjelp.

En trenger ikke å gjøre det mer komplisert enn det må være. Spesielt ikke hvis man jobber med reklame og kommunikasjon. Gjennom årene har vi innsett at det kundene ofte ber om, er noe så enkelt som hjelp. Hjelp med å utvikle ting de ikke kan produsere selv. Fordi de ikke har tid. Fordi den interne markedsavdelingen deres ikke har kapasitet. Eller fordi de ikke har en egen markedsavdeling. Eller rett og slett fordi de innser at noen utenfra kan se ting det kan være vanskelig å se fra innsiden. Noen som kan skape kommunikasjon som gir effekt.

Hvilken Hjelp trenger du?

Har du et stort prosjekt på gang? Ønsker du en langsiktig samarbeidspartner? Eller vil du bare kjøpe noen timer med design, strategi eller rådgivning? Uansett hva det måtte være – du kan få hjelp. Ring Nina Dahl-Andersen på +47 476 38 580 eller send en e-post til post@roidivision.no.

Du kan blant annet få Hjelp til dette

Strategi
Visuell identitet
Art direction
Webdesign
Tekst og innhold
Motion graphics
Sosiale medier
Print


Den som jobber litt mindre, jobber litt bedre

En rådende kultur i bransjen vår har vært at du skal jobbe til du stuper, døgne regelmessig og helst møte opp på kontoret også i helgene. Noe som er ganske rart, fordi det er mye forskning som viser at søvnmangel er en fin måte å gjøre hjernen sløvere. Ganske dumt i en bransje som tar betalt for å komme med idéer, ikke sant?

En bærekraftig hverdagsplan

Dette betyr ikke at vi aldri jobber kvelder og helger. Det betyr bare at vi aldri vil sette det i system. Vi kaller det en bærekraftig hverdagsplan. Å ha tid til venner og familie, trening, bøker, filmer, musikk og nye inntrykk. Tid til å chille og sove er bra ikke bare for oss. Vi er overbevist om at det også er bra for virksomheten din.

Hvis vi ikke trenger å tenke på andre, kan vi tenke mer på deg

Så hvordan går denne ligningen opp i en bransje drevet av like deler ære, berømmelse og profitt? Vel, slik: vi eies ikke av et stort nettverk. Det er bare oss. En gjeng med mennesker som liker å jobbe sammen, og som har gjort det i femten år. Som liker hverandre (vanligvis) og som ønsker et bærekraftig liv, der penger ikke nødvendigvis er den viktigste drivkraften. Å være uavhengig betyr at vi ikke trenger å bruke energi på å stadig rapportere resultat til et fancy hovedkvarter i London eller New York. Vi vil mye heller bruke energien på å hjelpe kundene våre.


Her er noen som har fått Hjelp

Roi_Logovegg_2021.jpg