
Gressvik Torg
Strategi, konsept, visuell profil, content og brand activation.
Da Fredriksborg Eiendom, en av Østfolds største private eiendomsbesittere skulle utvikle sitt aller første boligprosjekt, var de tydelige på et høyt engasjement og ambisjonsnivå som en ansvarlig by - og eiendomsutvikler. Deres visjon om å fornye Gressvik Torg til et levende bydelssentrum med både bærekraftige boliger og handel til glede for lokalsamfunnet skulle komme godt frem i alle sider av prosjektet.
Vi utarbeidet kommunikasjonsstrategi og konsept, som vi tok videre til visuell profil, innhold og brand activation både offline og online. Den lokale forankringen har vært helt essensiell å få frem, og det er gledelig å se de mange positive tilbakemeldingene på prosjektet og markedsføringen.
Det synes at man har lagt seg i selen for å skape noe skikkelig fint for fremtiden. Det har vært et utrolig godt samarbeide mellom Fredriksborg, PrivatMegleren Nyeboliger Oslo og Roi - vi synes det er ekstra gøy å få så stor tillit til å virkelig bidra med vår erfaring og kompetanse.
Vi prekæs på Gressvik Torg!